برنامه ها و پچ ها و هدایای جدید مایکروسافت برای دانلود.



آقا رضا هیچ کدوم از نرم افزار هایی که خواسته بودی هنوز کرک نشده.شرمنده
آقا محمد پس فردا براتون ۲۰ تا اسکرین سیور باحال می ذارم.
شقایق جان ممنون
باربد عزیز دیگه چه کنیم.
آقای نامشخص در مورد آهنگ ابی وسیاوش باید بگمکه سرورش شلوغ است.خودم آپلودش می کنم و دوباره می گذارم.
اما در مورد تکنو یاعلی باید بگم که من نه به امام توهین کردم و نه شوخی بلکه این یک اهنگ واقعی است که توسط خود دی جی الی گیتور خونده شده.حتی خواننده ای مثل دی جی بوبو و گروه متالیکا اذان نیز خواندند.


یکی از دوستان همین الان برنامه ضد ویروس بلاستر را خواست که برای سومین بار می ذارم.

اما برنامه ها و پچ ها و هدایای جدید مایکروسافت برای دانلود.

قالب زیبای زمستانی سال ۲۰۰۴ برای ویندوز ایکس پی هدیه بابانوئلی بیل گیتس
حجم فایل: ۲۹۰ کیلوبایت
قابل اجرا: در تمامی ویندوزها
دانلود کنید.

Windows Media Player 9 Series for Windows 98 Second Edition, Me, and 2000
ویندوز مدیا پلایر ۹ برای ویندوز های ۹۸ ورژن ۲.ملنیوم و ۲۰۰۰
حجم فایل:13625 KB
دانلود کنید.

Security Update for Windows XP (KB823980
به روز رسانی ویندوز اکس پی از نظر امنیتی و رفع مشکلات و ویروس بلستر
حجم فایل:۱.۲۳ مگابایت
دانلود کنید.

Windows 98 Second Edition: Updated Uhcd.sys Fixes Problem with Some USB Devices Not Running
اگر در ویندوز ایکس پی پورت های یو اس بی شما ساپورت نمی شه دانلود کنید.
حجم فایل:۱۵۹ کیلوبایت
دانلود کنید.

Windows XP Home Edition Utility: Setup Disks for Floppy Boot Install
برای دریافت نرم افزار ساخت دیسک بوت ایکس پی ورژن خانگی این نرم افزار را دانلود کنید.
حجم فایل:۴.۱۸ مگابایت
دانلود کنید. 

Internet Explorer 6 Service Pack 1
سرویس شماره ۱ برای رفع مشکلات و حفره ها و بهبود اینترنت اکسپلورر ورژن ۶ شما
حجم فایل:۴۷۹ کیلوبایت
دانلود کنید.

دریافت ۳ نرم افزار ادوب:

Get Adobe Reader Download SVG ViewerDownload Atmosphere
                       
نظر یادتون نره !
نظرات 20 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام شما بازی air xonix 1.36 سریالش رو داری یا نه

[ بدون نام ] جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:32 ق.ظ

سلامی بروز شده از من ...

؟؟؟؟ شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:44 ب.ظ http://downloadpro.blogsky.com

سلام
خوبید
میشه اهنک دیجی بو بو که ازان خونده تو سایتتون بزارید

در ضمن ناراحت نباش در باره نظر اهنگه هر کی نا راحت میتونه گوش نده

دانلودر شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.irandownloads.co.sr

سلام...وبلاگ بسیار جالب د پر باری داری..یه سر هم به من بزن

مجید یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام
بازم ممنون بازم ای ول بازم .........
از این پچ ها و برنامه های مایکروساف و آپ دیت هاش هر چی می تونی بزار که معرکست
دمت گرم و ممنون
خدا نگهدار

سیروس دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1382 ساعت 10:24 ق.ظ

از زحمات شما خیلی ممنونم. بنده از اطلاعات این سایت شما خیلی استفاده کرده‌ام. یا علی مدد

خانم گل سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:51 ق.ظ http://river.blogsky.com

اینجا چقدر عوض شده؟؟؟

سالار سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام خسته نباشید.من سی دی کی یاهو تونل پرو ۲۳۴ را می خواستم .ممنون میشوم مشکل من را حل کنید.موفق باشید.خدا نگهدارتان

احسان سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:39 ب.ظ

با سلام .میخواستم ببینم میشه یه برنامه خوب برای تبدیل موسیقی های ۲ مگابایتی به بالا با پسوندWAW بهMP3وRAMمعرفی کنید.اگه برای دانلود هست لینکش رو بذارید.
ممنون یا علی

حمید رضا چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 12:12 ق.ظ http://yaallah.persianblog.com

دوست عزیز سلام . وبلاگ خوب و قشنگی داری . لطفا برایم در وبلاگم بنویس که این برنامه تحت فلاش بالای وبلاگت را چگونه ساختی .با تشکر .

علی وثوق چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:29 ق.ظ http://alivosogh.blogsky.com

سلام عزیز با بلاگت خیلی حال کردم اگر خواستی بیا بلاگ منم ببین بعد اگر خوشت امد لینکم را بزار خوب

سپیده چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 02:16 ب.ظ http://moony-tears.persianblog.com

سلام.مرسی از برنامه هایی که اینجا گذاشتی....

باربد پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:14 ق.ظ http://river.blogsky.com

عزیز جان!
برنامه Adobe Acrobat read & write 6.0 شنیدم اومده از کجا میشه دریافتش کرد.

علی جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:00 ق.ظ

سلام من سریالwblinds410-enhancedرو میخواستم ممنون

علی۲۰۰۳ چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 09:36 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید.من وقتی میخوام بازی دانلود کنم تا درصد ۳۰ـ۴۰ میره ولی یهو به ۱۰۰ میرسه.

مهرزاد دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:35 ب.ظ http://api32.persianblog.com

سلام.کارت عالیه.دمت گرم
من کرک یه برنامه رو میخوام که بعید میدوونم باشه
برنامه (SAX 2.0 (Stand Alone Express 2.0
موفق باشی

دی جی مجرد شنبه 4 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:34 ب.ظ http://djjj.persianblog.com

سلام و خسته نیاشید من یه وبلاگ درباره ی خود علی گیتور دارم خوشحال میشم سر بزنید مرسی

کیانوش سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام سایت خوبی است من ی درخواست دارم از شما
من توی ی شرکتی کار میکنم که اینتر نت محدوده یعنی برای هر یوزری پسورد داره وساعت های مشخصی میتونیم استفاده کنیم
و برای سایت ها فیلتر گذاشتن ایا نرم افزار ی هست که بشه از سرور به راهتی گذشت لطفا اگه دارید برام بزارید

محمدرضا دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:17 ب.ظ

خیلی باحال بود ولی اگه برنامه های جدید رو بزاری بهتره

شایان شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:30 ب.ظ

کارت باحاله اما چنتا هم اهنگ تکنو (حرکت تصویری) برا دانلود بزار دستت طلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد